FAQ
Přihlašování probíhá elektronicky přes Klientské centrum DDM Symfonie. https://ddmpodebrady.iddm.cz/prihlaseni
Přihlašování v KLIENTSKÉM CENTRU DDM Symfonie realizujete podle podobných principů, jako když nakupujete v e-shopu. Nejprve se v našem KLIENTSKÉM CENTRU zaregistrujete a poté pracujete s účastníky (vašimi dětmi nebo vlastní osobou).
Podrobný návod najdete zde:
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ - Účastník může být přiřazen pouze do jednoho klientského účtu. Pokud jste již účastníka přihlašovali, je třeba ho přihlásit ze stejného klientského účtu.
Zadejte do internetového prohlížeče adresu https://ddmpodebrady.iddm.cz/prihlaseni.
V jednoduchém formuláři pro registraci uživatele vyplňte svůj platný e-mail, heslo, které si vymyslíte, jméno a příjmení. Poté vám na váš e-mail přijde zpráva s tzv. validačním odkazem, tím potvrdíte, že daná adresa je skutečně vaše. Nyní jste již zaregistrováni v našem klientském centru a můžete pokračovat v přihlašování na kroužek/tábor/akci.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ - Účastník může být přiřazen pouze do jednoho klientského účtu. Pokud jste již účastníka přihlašovali, je třeba ho přihlásit ze stejného klientského účtu.
V takovém případě byl zpravidla účastník již na nějakou aktivitu u nás přihlášen pod jiným klientským účtem. Je třeba přihlašovat účastníky stále ze stejného klientského účtu. Pokud to není možné, můžete si u nás požádat o přesunutí účastníka pod jiný klientský účet. Formulář je ke stažení na našich webových stránkách v sekci Dokumenty ke stažení.
Přihlášení přes KC také není možné, pokud u nás byl účastník přihlášen a není přiřazen k žádnému klientskému účtu. Můžete si pak u nás požádat o přiřazení k vašemu klientskému účtu.
Ano, stále je povinnost účastníků odevzdat podepsanou přihlášku dle nastavených termínů pro danou činnost. Kde ji najdete? Po schválení vaší přihlášky se vám zobrazí v Klientském centru přihláška ke stažení. Vytisknete ji a podepíšete. Dále ji můžete osobně odevzdat v DDM nebo hodit do naší poštovní schránky na budově. Nebo ji zašlete poštou, anebo ji naskenujete a odešlete e-mailem na adresu pracovníka uvedeného jako kontaktní osoba pro daný kroužek.
Po schválení vašeho přihlášení se vám zobrazí v Klientském centru přihláška ke stažení. Po přijetí odevzdané přihlášky pracovníkem DDM již nelze přihlášku stáhnout.
Na úvodní stránce v Klientském centru najdete přehled všech vámi zadaných přihlášek. Vezměte prosím na vědomí, že proces online přihlašování zakládá pouze předběžnou přihlášku, kterou musíme následně potvrdit. Neplaťte před potvrzením přihlášení! Nyní vaše přihláška čeká na zpracování ve lhůtě do 5 pracovních dnů.
Zpracováním může nastat několik variant, o kterých Vás budeme vždy informovat:
• Účastník je PŘIHLÁŠEN – po našem odsouhlasení přihlášky (zařazení do kroužku) dostanete e-mailem zprávu, do klientského centra byla současně vygenerována přihláška k tisku a podepsání. Současně obdržíte pokyny k úhradě, teprve poté proveďte platbu; přihláška v KC zůstává AKTIVNÍ.
• Účastník je zapsán jako NÁHRADNÍK – obdržíte od nás zprávu e-mailem a přihláška se v KC zařadí pod NEAKTIVNÍ.
• Účastník je ZAMÍTNUT – budeme vás informovat telefonicky nebo e-mailem, přihláška se v KC zařadí pod NEAKTIVNÍ.
Po přijetí účastníka se automaticky vygeneruje přihláška ke stažení do klientského centra - zobrazí se tlačítko Přihláška ke stažení.
Po našem přijetí podepsané přihlášky se tlačítko automaticky vymaže. Pokud jste si tedy přihlášku stahovali z KC a tlačítko tam již není, podepsanou přihlášku jsme v pořádku přijali.
Dokumenty důležité pro daný kroužek/tábor/akci jsou na webu u dané nabídky ke stažení. Dále je najdete v Klientském centru, kde po kliknutí na konkrétní přihlášku můžete vidět informaci o platbách, stáhnout si přihlášku k podpisu, ale také doplňující dokumenty (např. informace či formuláře k táborům apod.).
V kroužcích je zpravidla možnost po naplnění kapacitypřilášení ještě určitého počtu náhradníků. Pokud jste dostali zprávu, že jste byli zařazeni jako náhradníci, tak vás evidujeme po celou dobu školního roku jako zájemce o přihlášení. Pokud se v průběhu roku uvolní místo, nabízíme náhradníkům v pořadí podle přihlášení, zda mají ještě zájem nastoupit.
Účastník/zákonný zástupce je povinen informovat DDM Symfonie o všech skutečnostech a změnách rozhodných pro poskytování zájmového vzdělávání. Jsou to např. změny v kontaktních údajích, změny ve zdravotním stavu, změny v souvislosti se speciálními vzdělávacími potřebami.
Tuto změnu může částečně provést v Klientském centru – především úpravou kontaktních údajů, změnou pojišťovny apod. Po provedení je třeba i přesto oznámit tuto změnu e-mailem kontaktní osobě pro daný kroužek/tábor/akci v DDM, KC nám automatiky neoznamuje vaše změny.
V případě odhlášení z tábora nebo kroužku vyplňte Odhlašovací formulář, který je ke stažení zde:
Dále si znovu přečtěte Směrnice pro stanovení úplaty v DDM platná od 1. 9. 2022, kde jsou uvedené storno podmínky při odhlášení.
V případě, že jste zapomněl své přihlašovací údaje můžete postupovat takto:
- zapomněl jsem e-mail, kterým se přihlašuji do KC – zavolejte do DDM a my vám ověříme váš e-mail v systému
- zapomněl jsem heslo, kterým se přihlašuji do KC – po otevření KC https://ddmpodebrady.iddm.cz/prihlaseni vpravo nahoře vidíte tlačítko pro obnovení hesla, tu použijete pro nastavení nového hesla a řiďte se uvedenými pokyny. Důležité je vyčkat na potvrzovací e-mail, nežádat opakovaně znovu, jinak se žádost zneplatní a odkaz v emailu nebude funkční, bude se muset čekat na další email.
Kontaktujte nás a my to vyřešíme. Výjimečně se to stává.
Telefon 325 614 326, e-mail info@ddmpodebrady.cz
Je to možné. Písemně si zažádáte o změnu vyplněním příslušného formuláře.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ - Účastník může být přiřazen pouze do jednoho klientského účtu. Pokud jste již účastníka přihlašovali, je třeba ho přihlásit ze stejného klientského účtu.
Zápis na kroužky je zpravidla na konci srpna či začátku září. Je stanoven přesný den a čas, kdy začíná elektronické přihlašování přes Klientské centrum.
Aktuální termíny jsou vždy zveřejněny i v aktualitách na našem webu.
Účastník musí splnit konkrétní podmínky, které jsou nastavené u daného kroužku např. věk, třída ZŠ. Další základní podmínkou je vyplnění a odevzdání závazné přihlášky a zaplacení příslušné úplaty kroužku.
Ano, po dohodě s kontaktní osobou - pracovníkem DDM uvedeným u daného kroužku, si lze první hodinu zdarma vyzkoušet, podmínkou je vyplněná a odevzdaná podepsaná přihláška.
Ne, vždy na nový školní rok je nutné provést nové přihlášení. Pokračující účastníci se mohou ale do kroužku přilásit přednostně. K tomu potřebují heslo, které dostanou během června e-mailem od vedoucího oddělení daného kroužku.
Přihláška do kroužku platí na celý školní rok, pouze platbu je možné rozdělit na 1. a 2. pololetí.
Ano, přijímáme nové účastníky i během roku dle volné kapacity kroužku a po konzultaci s kontaktním pracovníkem DDM pro daný kroužek.
Kontakty na lektory neposkytujeme, vaše požadavky vůči lektorům vyřizují kontaktní pracovníci DDM uvedení u daného kroužku.
Ano, lektor pak bude lépe připraven a uzpůsobí si program pro menší počet účastníků. Omlouvat můžete telefonicky na čísle 325 614 326 nebo e-mailem na krouzky@ddmpodebrady.cz, vždy prosím uvádějte, o jaký kroužek se jedná a celé jméno a příjmení účastníka.
Po konzultaci s pracovníkem DDM a lektorem lze přijmout mladšího či staršího účastníka v případě volné kapacity kroužku. Věkové vymezení je voleno cíleně kvůli stanovení náročnosti programu daného kroužku. Při vysokém zájmu se snažíme otevírat kroužky pro různé věkové kategorie.
Zpravidla od poloviny září do začátku června.
Přesné datum zahájení a ukončení najdete na přihlášce nebo v klientském centru u daného kroužku.
Ne, kroužky se během prázdnin a státních svátků nekonají.
Ano, může. Je však třeba uvést tuto skutečnost v přihlášce a kontaktovat pracovníky DDM a domluvit s nimi konkrétní přizpůsobení podmínek v kroužku či na táboře. Např. tvoříme s pedagogy a rodiči plán pedagogické podpory, zapojujeme asistenty pedagoga do výuky, zapojujeme rodiče do výuky. Snažíme se být otevření a vstřícní.
Ano, může. Je však třeba uvést tuto skutečnost v přihlášce a kontaktovat pracovníky DDM a domluvit s nimi konkrétní přizpůsobení podmínek v kroužku či na táboře. Např. upravujeme podmínky účasti s rodiči Snažíme se být otevření a vstřícní.
Varianta 1:
Rodič se účastní zájmových činností určených pro dvojici rodič + dítě.
Varianta 2:
Účast rodičů může být naplánovaná např. vystoupení pro rodiče či ukázková hodina dohodnutá s lektorem.
Varianta 3:
V odůvodněných případech, kdy se jedná o dítě s speciálními vzdělávacími potřebami, lze s pracovníkem DDM a vedoucím kroužku zapojení rodiče individuálně dohodnout nebo domluvit spolupráci s asistentem pedagoga.
V zájmovém vzdělávání, které poskytujeme, vysvědčení ani osvědčení nevydáváme. Na žádost účastníka můžeme vytisknout seznam aktivit, které u nás v daném školním roce absolvoval.
- platbou přímo z Klientského centra přes platební bránu (Tento sběrný účet je jiný než účet, na který se zasílají platby převodem. Jiný je i variabilní symbol u platby. Platba je ale u nás správně spárována s přihláškou.)
- převodem na účet na základě údajů uvedených na přihlášce
- kartou nebo v hotovosti v pokladně DDM v době pokladních hodin
- použitím přeplatku
Kroužek musí být zaplacen do 14 dnů od přihlášení, na 2. pololetí do 31. ledna roku následujícího. V případě nezaplacení může být zájmové vzdělávání ze strany DDM ukončeno.
V odůvodněných případech lze individuálně domluvit splátkový kalendář, který schvaluje ředitelka DDM. Můžete ji napsat na e-mail karbulkovaj@ddmpodebrady.cz žádost o schůzku k řešení této situace.
Zda jsme již zpracovali vaši platbu zaslanou převodem zjistíte v klientském centru u přihlášky. Podrobnější informace o předpisech a platbách najdete v podrobnostech přihlášky (po ťuknutí na přihlášku).
Pokud jste si vybrali platbu jen na 1. pololetí, je třeba uhradit 2. pololetí do 31. ledna. V klientském centru se vám od prosince zobrazí tlačítko k úhradě na 2. pololetí.
Ano, můžete nám doručit žádost o vystavení faktury pro svého zaměstnavatele. Žádost je ke stažení zde:
https://www.ddmpodebrady.cz/admin/files/ModuleText/27/zadost-o-vystaveni-faktury-fin.pdf
Ano, pokud je dítě, žák nebo student společně posuzovanou osobou pro nárok na dávky pomoci v hmotné nouzi, které pobírá jeho zákonný zástupce nebo jiná oprávněná osoba, lze úplatu snížit či zcela prominout. Žádosti se posuzují individuálně a rozhoduje o nich ředitelka DDM.
Dále je možné využít i úhradu za kroužky z různých nadací a fondů.
Pokud se jedná o pozdější nástup, platba bude o poměrnou část snížena. Postup je popsán ve Směrnici pro stanovení úplaty v DDM Symfonie.
Ne, platba se neodečítá a ani nevrací.
Postup je popsán ve Směrnici pro stanovení úplaty v DDM Symfonie.
Přeplatek vznikne odhlášením z dané aktivity nebo zrušením akce/kroužku/tábora.
Zda máte přeplatek zjistíte v Klientském centru u jednotlivých konkrétních přihlášek na kroužky, tábory, akce, ať už aktivních či ukončených.
Jak použít přeplatek najdete v následujících odpovědích.
V klientském centru si u kroužku/tábora/akce zvolíte tlačítko „zaplatit“, a poté si zvolíte úhradu/částečnou úhradu přeplatkem.
V klientském centru si u kroužku/tábora/akce vyplníte žádost o vrácení přeplatku, která se odešle do DDM ke zpracování. Další kroky řeší účetní DDM.
V klientském centru si kliknete na přihlášku a v podrobnostech přihlášky je u každé platby tlačítko "Doklad k platbě", kterým si stáhnete potvrzení o zaplacení.
V DDM máme v šatně místo, kam ukládáme ztráty a nálezy (zpravidla oblečení, lahvičky apod.). Každý rok se u nás kupí nevyzvednuté oblečení. Doporučujeme občas nakouknout do bedny se ztrátami.
Cenější věci jako klíče, přívěsky, hodinky, mobily, ... ukládáme v kanceláři. Doporučujeme volat na pevnou linku a poptat se, zda se u nás hledaná věc našla.
Více informaci najdete zde:
Novinky zasíláme zpravidla 1x měsíčně. Můžete se zaregistrovat zde a nic vám neunikne:
https://www.ddmpodebrady.cz/newsletter
Jinak sledujte aktuality na našem webu.
Potřebné informace najdete v dokumentu Informace o zpracování osobních údajů účastníků zájmového vzdělávání v DDM Symfonie:
Nenašli jste odpověď na svou otázku?
Napište nám zde https://www.ddmpodebrady.cz/napiste-nam. Ozveme se vám s odpovědí co nejdříve.
Nebo volejte na telefon 325 614 326.
Tým pracovníků DDM